Bolesław Zaleski
Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:07, 25 Paź 2012 Temat postu: [LPR] Program wyborczy |
|
|
Cytat: | [size22]LIGA POLSKICH RODZIN[/size]
POLSCE - NIEPODLEGŁOŚĆ
LPR jest duchowo umotywowanym światopoglądem, który odrzuca polityczną mądrość przyjętą we współczesnym świecie, w którym wszystkie narody i kultury skazane są na dokonywanie wyboru pomiędzy lewicą a prawicą, komunizmem a kapitalizmem. Opierając się na głębokiej znajomości natury ludzkiej i jej zainteresowaniach, LPR nie poszukuje niezdolnego do życia centralizmu, ale sposobu myślenia i działania, który naprawdę bierze górę nad emocjami współczesnego świata. LPR jest politycznym credo XXI wieku.
1. PRYMAT DUCHA
Jest integralną częścią naszej politycznej tradycji, że człowiek w sposób oczywisty złożony jest z Ducha i Materii, i że pierwszeństwo ma Duch. Bez szerzonej przez jednostkę duchowej rewolucji – metody oczyszczenia i doskonalenia się przez całe życie – nasi bojownicy nie będą różnili się w sposób znaczący od degeneratów, którzy przyczynili się do rozrostu potworności gnębiących ten świat i którzy działali na podstawie czysto materialistycznej koncepcji życia i historii.
LPR wierzy, że ogólnoświatowa Rewolucja Narodowa może zostać zakończona tylko poprzez ukształtowanie Nowego Człowieka, który będzie praktykował to, co głosi. Nowy Człowiek musi ucieleśniać nasz ideał w ten sposób, że będzie działał samodzielnie – jako najwyższa forma propagandy LPR – we wspólnocie, w której żyje i pracuje.
2. PORZĄDEK MORALNY
Ponieważ źródłem degeneracji współczesnego świata jest niemoralność, naturalną rzeczą jest, iż odnowiony świat może zostać zbudowany jedynie na bazie moralnego porządku. LPR wierzy, że jest rzeczą konieczną, aby ludzie zrozumieli, iż na świecie istnieje dobro i zło, prawda i fałsz, a nie szereg subiektywnych wyborów, jak twierdzą materialiści. Rodzina jest podstawą i centrum społeczeństwa, jej siła i jedność są źródłem szczęścia narodu. LPR opowiada się przeciwko ograniczaniu liczby narodzin narzucanemu przez MFW, UNESCO i inne instytucje Zjednoczonego Świata oraz przeciwko tzw. kontroli urodzin w ogóle ; LPR stwierdza także, że jedyną „uprzywilejowaną klasą” w naszym świecie będą dzieci.
LPR zapewnia, że zarówno aborcja, jak i homoseksualizm są złem absolutnym, ponieważ sprzeciwiają się prawdzie obiektywnej i prawu boskiemu oraz negują dawanie życia – ideały nacjonalizmu.
Nacjonalizm polski dodaje, że w celu wprowadzenia Porządku Moralnego koniecznym jest, aby obecne i przyszłe pokolenia nie były nauczane jedynie „czystej” wiedzy książkowej, lecz również poświęcania się i duchowego doskonalenia, co pozwoli ukształtować prawego i szlachetnego człowieka. W ten sposób postawimy ludzi jakościowo wyżej od barbarzyńskich hord, wypaczonych przez współczesną „edukację”.
3. OPOZYCJA WOBEC MATERIALIZMU
Rewolucja francuska z 1789 roku była zasadniczym wydarzeniem, które wyniosło filozoficzny materializm na scenę świata. W ciągu następnych dwóch stuleci siła zorganizowanego materializmu wzrosła w różnych swoich formach do takiego punktu, że zagraża pogrążeniem w bagnie całego świata.
Materializm, wiara oparta na zaprzeczaniu istnienia Ducha, przybrał miliony form. Możemy wyliczyć te, które w naszych czasach poczyniły najwięcej szkód: wolnomularstwo, liberalizm, nihilizm, kapitalizm, imperializm, anarchizm, socjalizm i marksizm. Każde z tych wierzeń – materialistycznych w swych postawach – jest filozoficznie złe i zostało zdyskredytowane w praktyce. Polski nacjonalizm potępia je wszystkie w sposób bezlitosny i potwierdza, że opozycja wobec wszelkich form materializmu łączy się z filozofią i ideologią nacjonalizmu polskiego.
4. SYJONIZM I NARÓD PALESTYŃSKI
W czasie krótszym, aniżeli stulecie, stary syjonizm osiągnął bardzo widoczne wpływy. Nie dość, że zagarnął Palestynę i ustanowił w niej swój reżim, to jeszcze rozbudował na całym świecie potężne ośrodki władzy w sferze politycznej, ekonomicznej oraz w środkach masowego przekazu. Narodowy radykalizm przeciwstawia się zdecydowanie ruchowi syjonistycznemu, ponieważ w swoim działaniu – w sposób rażący i straszliwy – pogwałcił on prawa narodu palestyńskiego; jednocześnie jego potęga w innych krajach kłóci się w sposób zasadniczy z prawem narodów do samostanowienia.
Narodowy radykalizm jest przeciwna politycznemu, ekonomicznemu i terytorialnemu imperializmowi syjonizmu. Potwierdza prawo każdego narodu do życia, bez – pośredniej lub bezpośredniej – ingerencji syjonizmu. Stwierdza również, że naród palestyński musi mieć pełne poparcie w swych wysiłkach dla odzyskania w całości utraconego kraju.
5. IDEAŁ RZĄDÓW POWSZECHNYCH
Narodowy radykaliści głęboko wierzą, że harmonia i pokój wewnątrz narodów i pomiędzy nimi mogą zostać osiągnięte jedynie wtedy, gdy każda z nich wytworzy jedność, która przeciwstawi się egoistycznym interesom. Zbyt długo los narodów był igraszką w rękach niereprezentatywnych partii, klik i tyranów, nie zaś przedmiotem troski narodu czy kultury o swą materialną i duchową jedność.
LPR uważa, że ta jedność może zostać osiągnięta jedynie przez całościowy program decentralizacji w sferze politycznej. Tę decentralizację nazywamy rządami powszechnymi. Jest to system samorządu, który zaczyna się w najniższej społecznej komórce i rozciąga się – poprzez organiczne powiązane struktury – na cały naród. Jest to bezpośrednie uczestnictwo wszystkich ludzi w procesie podejmowania decyzji na szczeblu lokalnym, regionalnym i narodowym; procesie, którego prawomocność bierze się z faktu, iż życzenia ludzi wyrażane są i wcielane w czyn poprzez właściwie wyznaczonych przedstawicieli. Jednakże prawo samorządu nie istnieje abstrakcyjnie – rezultatem byłaby jaskrawa zasada większościowa, gdzie fantazję błędnie brano by za prawdę.
O ile zasada rządów powszechnych jest w każdym narodzie i cywilizacji inna, to jej zasadniczy motyw pozostaje taki sam. Stanowi on jasno, że samorząd oznacza, iż ludzie muszą działać – jeśli ich decyzje mają być prawomocne – zgodnie z Prawdą Obiektywną.
LPR twierdzi, że wszystkie zdrowe społeczności istnieją w oparciu o uznanie Prawdy Obiektywnej i Prawa Bożego, a nie o ludzkie postanowienia, wywodzące się z egoistycznych interesów, czy relatywistycznych filozofii.
6. RÓŻNICE RASOWE I KULTUROWE
To, że rodzaj ludzki składa się z mozaiki ras i kultur jest istotą wspólnego instynktu. I choć jest to niewiarygodne, to są tacy, którzy chcieliby zniszczyć to bogactwo ras ludzkich dlatego tylko, aby zastąpić je pozbawionym korzeni i tożsamości konformizmem, gdzie pojęcia rasy, narodu i kultury będą bez znaczenia. Innymi słowy, taka wielorasowość próbuje zniszczyć żywy grunt, w którym zakorzenione są wszystkie narody i gdzie zawarty jest ich byt i tożsamość. Narodowy radykalizm stwierdza, że zdecydowanie odrzuca wszelkie zamiary wprowadzenia tego nieludzkiego konformizmu. Odrzuca również wszelkie próby rasowego i kulturowego ludobójstwa niezależnie od tego, czy jest popełniane za pomocą rewolweru, czy odbiornika telewizyjnego. LPR stwierdza, że prawdziwa miłość własnej rasy musi być zrównoważona przez szacunek dla tych, którzy choć różnią się od nas, to jednak w miłości do swej rasy są tacy sami.
LPR popiera koncepcję rasowego separatyzmu, dzięki któremu różniące się grupy rasowe współpracują ze sobą dla wzajemnego dobra, szanując się wzajemnie. Osiedlenie ras w krajach ich pochodzenia jest pierwszym krokiem do pokojowego świata.
7. ZACHOWANIE OTOCZENIA
Każdy człowiek, niezależnie od tego, gdzie mieszka, pragnie żyć w pięknym i zdrowym otoczeniu . Dla członków LPR wynika stąd, iż muszą oni uświadomić, że obowiązek zachowania piękna i równowagi naszego otoczenia ciąży na wszystkich narodach. Nie wymaga to tworzenia globalnych organów policyjnych, jak to wykrzykują maniacy New Age, ale rzeczywistego porozumienia się narodów, co do ich potrzeb.
Flora, fauna i wszelkie szlaki wodne świata są ze sobą powiązane w sposób dynamiczny i kompleksowy, co pozwala istnieć rodzajowi ludzkiemu. Zaś te wzajemne stosunki mają kluczowe znaczenie dla wszystkich narodów i kultur. LPR będzie działać na rzecz ograniczenia wyniszczania naszego wspólnego domu przez zachłanność kapitalistycznych korporacji, manię uprzemysławiania marksistów, chciwość międzynarodowych banków i przez zagrażających wolności adwokatów Zjednoczonego Świata. Człowiek posiada oczywiście prymat nad naturą, ale musi ją traktować jako podarunek, który ma zostać przekazany przyszłym pokoleniom.
LPR przyjmuje, że w zdrowym społecznym porządku istnieje równowaga pomiędzy ruralizmem a urbanizmem. Pierwszy jest oczywiście – z punktu widzenia jednostki i otoczenia – dużo zdrowszy, choć życie wiejskie może być uzupełnione przez właściwy urbanizm, bazujący na siołach, wioskach i miastach – ośrodkach handlu i centrach niezanieczyszczającej, wysokiej technologii przemysłu, badań i studiów. Ta równowaga pomiędzy ruralizmem a urbanizmem znajduje się w centrum światopoglądu Trzeciej Pozycji.
Partia postuluje także zmniejszenie o minimum 50 procent biurokracji rządowej i samorządowej jak i "uporządkowanie systemu podatkowego" (bezzasadnie wysokie podatki od dochodów, podatki pośrednie (VAT i akcyzy na część towarów), jako konserwujące biedę Polaków i uniemożliwiające rozwój ich aktywności ekonomicznej, muszą zostać zlikwidowane – wpływy z tytułu podatków przeznaczone są dzisiaj w dużej części na obsługę biurokracji państwowej i nie istnieje żadna logiczna przyczyna ich utrzymywania w obecnej postaci; konieczne jest również zniesienie podatku dochodowego od rent, emerytur i spadków). partia postuluje także zaprzestanie spłat zadłużenia zagranicznego (pożyczki zaciągnięte przez władze komunistyczne w epoce PRL, dawno zresztą już spłacone w formie odsetek, nie mogą w żaden sposób obciążać obywateli Państwa Polskiego – jest to niezgodne zarówno z prawem międzynarodowym, jak i moralnym; dotyczy to także spłaty pożyczek zaciąganych w ostatnich latach na własne potrzeby przez reżimy demoliberalnej).
GOSPODARKA:
Celem partii jest utworzenie państwa minimum, ograniczonego do realizacji podstawowych funkcji, takich jak zapewnienie:
bezpieczeństwa swoim obywatelom,
niezbędnej infrastruktury do efektywnego funkcjonowania,
finansowania edukacji w stopniu podstawowym oraz średnim,
minimum socjalnego dla emerytów,
finansowania leczenia dla ciężko i obłożnie chorych.
Prywatyzacja:
Państwo wycofa się z przedsiębiorstw działających na rynku, gdzie istnieje prywatna konkurencja. Wyjątkiem mogą być zasoby naturalne kraju. (m.in. lasy, wody)
Prywatyzacja odbywa się za pomocą licytacji lub emisji akcji na giełdzie.
Środki pochodzące z prywatyzacji nie mogą stanowić dochodu budżetu. Powiększają one w całości Fundusz Rezerwy Demograficznej, z przeznaczeniem na wypłaty bieżących oraz przyszłych emerytur.
Podatki:
Likwidacji ulega podatek dochodowy od osób fizycznych i przedsiębiorstw.
Opodatkowanie dochodów osób fizycznych jest zabronione.
Dopuszczalną formą opodatkowania przedsiębiorstw jest podatek obrotowy, którego wysokość pozostaje w gestii samorządu wojewódzkiego. Maksymalna wysokość podatku obrotowego może wynieść 1,5%. Samorząd wojewódzki może zmieniać wysokość podatku obrotowego z zachowaniem dwuletniego vacatio legis dla podwyżki tego podatku.
Podstawą finansów państwa są dochody pochodzące z akcyzy oraz podatku od towarów i usług uregulowanych umowami międzynarodowymi. Wysokość tych podatków ustalana jest w drodze ustawy. Obowiązuje dwuletnie vacatio legis dla podwyżki tych podatków. 25% dochodów z tytułu podatku od towarów i usług stanowi dochody gmin.
Likwidacji ulega urząd oraz izba skarbowa.
Do egzekwowania należności budżetowych proponuje się stworzyć Krajową Administrację Skarbową, która zastąpi ZUS, KRUS, NFZ, US i IS.
Gminy mogą nakładać decyzją rady gminy podatek katastralny, maksymalnie w wysokości 0,5% wartości nieruchomości rocznie. Wartość nieruchomości deklaruje jej właściciel, z zastrzeżeniem, że gmina może go wywłaszczyć w celu zrealizowania inwestycji o znaczeniu krajowym za dwukrotność zadeklarowanej wartości.
Zakazane jest uchwalanie przez jakiekolwiek jednostki administracji państwowej wydatków nie mających pokrycia w dochodach.
Opieka społeczna:
Państwo zachęca prywatne instytucje do realizacji zadań opieki społecznych, poprzez swój system podatkowy.
Osobom nie zdolnym do samodzielnej egzystencji i pozbawionej jakiejkolwiek rodziny w stopniu pierwszego lub drugiego pokrewieństwa, przysługuje zasiłek w wysokości minimum socjalnego.
Wszelka inna pomoc społeczna realizowana jest przez prywatne instytucje oraz związki wyznaniowe. Dopuszcza się również realizację polityki opieki społecznej na szczeblu samorządu gminnego, gdzie najlepiej można zidentyfikować potrzeby oraz możliwości niesienia pomocy.
Przedsiębiorczość:
Dopuszcza się wszystkich obywateli kraju do prowadzenia działalności gospodarczej w wybranym przez siebie zakresie, z wyłączeniem form i zasięgu działania zakazanymi przez kodeks cywilny oraz karny.
Wspierając przedsiębiorców oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje UPR dąży do wprowadzenia zakazu posiadania akcji i udziałów przez osoby prawne, z wyjątkiem firm zarządzania akcjami (fundusze inwestycyjne).
CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE! |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bolesław Zaleski dnia Czw 18:13, 25 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|